tisdag, juli 10, 2007

En inspirerande dag på jobbet

Tack för du lyste upp min dag på jobbet älskade. Ditt SMS kom som ett ljus i mörkret och med kärleken i ditt hjärta blåste du bort all min smärta. Gud så stor skillnad ett par små ord gör. Ord från hjärtat går verkligen till hjärtat och berör själen! Låt mig lysa upp bloggen med strålarna från dina ord så de må inspirera andra och dekorera sidan:

"Jag älskar dig mer än du vet, anar, tror, tänker, känner eller ser. Du är mitt allt, mitt liv och min död. Min glädje och min lycka. Sorg och smärta. Du är allt jag lever för. Jag älskar dig Rohullah och jag kommer inte sluta att säga det även om du ber mig om det."

Låt mig svara dig mina ögon med dessa få rader mina ögon, du är värd guld men jag hoppas dessa små stenar från havet av min själ duger:

jag undra hur vår saga slutar
åt vilket håll vårt öde lutar
att leva utan dig är en död
du är den som ger livet glöd

jag undrar och jag undrar
tills jag slutlingen blundar
ser framför mig ditt ansikte lysa
din själ bredvid min rysa

det är en dröm som är sann
ty jag är för evigt din man
så må vi älska sida vid sida
tillsammans skratta och lida

Du och jag, som en...

Inga kommentarer: