onsdag, februari 14, 2007

Alla Hjärtans Dag

Då var den här. Dagen då älskare skall uttrycka sin kärlek till sin älskade med en ros och en chocklad ask. Men Gud vad tråkigt. En sån alla hjärtans dag vill jag inte ha, inte heller ge dig min sköna.

Du förtjänar himmel och jord, och allt därimellan. Det kan jag inte ge dig, men jag kan be Universums Herre att skänka dig det, och det kommer jag. Och vet du vad mina ögon, det kommer Han då du når Paradiset.

Jag har en fin bild på en nalle som jag ska posta här sen som du kan få. Men tills dess ber jag till min Gud att han gör min själ till en ros och mitt hjärta till en chocklad ask som jag kan ge dig på denna dag. Så du kan dofta på mig och le, och smaka på mig och njuta - när du än så önskar.

Då finner jag harmoni, för med kännedomen om din glädje smälter jag............

Inga kommentarer: